Gönderen: editor | 30 Aralık, 2008

Kaman’ da Erhan Talu sesleri!

Geçen dönem Milliyetçi Hareket Partisi’ nin Kırşehir’ den ikinci sıraerhantalu milletvekili adayı olan ve  Kaman’ da çok başarılı olmasına rağmen ikinci sıra aday olduğu için seçilemeyen İş adamı ve politikacı Erhan Talu, şimdi de Mhp’ nin Kaman Belediye Başkan Adayı oldu. Terme Otel’ de düzenlenen tanıtım kokteylinde adaylığı açıklanan Talu’ nun diğer rakiplerini oldukça zorlayacağı  gelen haberler arasında. Erhan Talu, Kaman’ ın en önemli iş adamları arasında gösterilirken son yıllarda vergi rekortmenliği sıralamasında birinciliği kimseye kaptırmıyor.

Responses

  1. ÖNCE OĞLUM TOLGAYA TEŞEKKÜR EDİYORUM BABASININ DOSTLARINA SAYĞILI OLUP ONLARI UNUTMADIĞI İÇİN İNŞALLAH BEN ÖLÜNCEDE ARKADAŞ VE DOSTLARIMA AYNI SAYGIYI ELDEN BIRAKMAZ.

    GELELİM ERHAN BEYE ; erhan bey kardeşimizi talebeliğinden beri tanırım bizden yaşça küçük olmasına rağmen sarıldığı ve doğru bulduğu siyasi davasında da, ticari mücadelesinde de, inanç yolunda da sağlam ve başarılı olmuştur. içkisi kumarı olmayan işini, aşını, eşini kutsal bilmiş, kalbini insana açık tutan, fitneye kapalı tutan, bir arkadaşımızdır. millet vekili olsaydı, kırşehir kazanacaktı. ama birinci adayın oyundan çok fazla güce sahip olduğu halde birinci sırayı alamadığı için ikinci sıra adayı olarak çok başarılı olmuş ve birinci sıradaki adayın kazanmasında da o etkili olmuştur. ama şimdi kaman belediye başkan adayı olarak kazanırsa KAMAN KAZANACAKTIR.

    Kazanmasıda lazım, çünkü; Erhan Talu askerden gelir gelmez girdiği hayat mücadelesinde sıfıra yakın bir yerden başlayıp tırnaklarıyla hayatın granitini kazarak bugün kamanda en büyük istihdamı yaratmış. bir çok işyeri kurarak işsize iş vermiştir, devletine de hep birinci sırada vergi ödeyerek hizmet etmiştir. kaman halkı, onun kaman’ a verdiği geçmiş hizmete bakarak parti ayırmadan birlik içinde, kaman’ ın geleceğini düşünerek desteğini erhan beye vermeli. Kamanı kazandırmalıdır. Şahsen ben bugünkü adaylığının başarılı geçmesini diliyor, Erhan bey’ i kutluyorum. ALLAH SENİNLE OLSUN.

  2. erhan beye başarılar diliyorum.Kaman ve Kırşehir Erhan Talu’yla gurur duyuyor.Ben Kaman’da Toki’de 320 daire işini yapan müttahhit Mehmet CAN.Erhan bey okadar memleket milliyetcisi bir insan ki sizlere yazmadan geçemiyoruz yarım kalan Kaman inşaatına hiç bir karşılık beklemeksizin hemsehrilerim madur olmasın diye cebinden almamak şartıyla kalan işleri bitirip kaman halkına teslim etmiştir.Eger Erhan Talu olmasaydı bugunku Kaman Tokisi bitmezdi ve hemsehrilerimiz de magdur olacaklardı,şuan biz firma sahiplerinden yüklü müktarda alacalakları vardırKarşılığında sorulduğunda ben sizin sıkıntınızı biliyordum bunu memleketim kaman için yaptım dedi.Böyle yardımsever bir insanın Kaman’ın Belediye Başkanı olmasını istiyoruz.Tüm duyarlı hemşehrilerimizin Kaman’ın hem ekonomik hem sosyal açıdan yükseleceğini bilmelerini ve bu konuda Erhan Talu’ya destek vermelerini yürekten istiyoruz.
    ÇİÇEKDAĞ İNŞAAT MEHMET CAN Ahmet Rasim Sok 25/1 Çankaya /ANKARA

  3. slm hayırlı ugurlu olsun erhan abi

  4. SAYIN ERHAN TALU KAMANA BÜYÜK HİZMET YAPTIĞINIZI BİLİYORUZ KAMAN HALKI EMİNİMKİ SİZİN YANINIZDA OLACAK HİÇ BİR SİYASİ GÖRÜŞ GÖZETMEDEN SİZİ BU KUTSAL GÖREVE GETİRECEKLER ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN SİZİ ÇOK SEVİYORUZ. ALLAHA EMANET OLUN Ben Savcılı Büyükobalıyım Salim KILIÇ Habiblerden

  5. Erhan bey kamana yakışır.

  6. ALLAH YARDIMCIN OLSU

  7. İnşallah seçilir. Eğer Kaman halkı duyarlılık gösterirde Erhan abiyi seçerse kaman için bugüne kadar seçilmiş en isabetli kişi olacağı kanaatindeyim. Allah yardımcısı olsun

  8. inşallah kazanırsın erhan abi.allah yardımcın olsun.

  9. KAMANLI SEVGİLİKARDEŞLERİM ;4 GÜN SONRA TAM
    5 YILLIK KADERİŞNİZİTAYİN EDECEKSİNİZ.
    KAMANDA KAMAN İÇİN ÇIRPINAN BUNUDA AÇTIGI İŞOCAKLARI İLRE İSPA EDEN SEVGİLİ,
    ERHAN TALONUN MUTLAK OLARAK KAZANMASI ŞARTTIIIIR.

    EGER KAMANLI KARDEŞLERİM BU SEÇİMDE SIRF KURU İNAT İÇİN PARTİCİLİK YAPARSA.KENDİELİYLE KAMANIDA KENDİNİDE MAHKUM EDER.

    BEN ORADA SİYASET İN DUAYENİOLAN SAYIN ,
    GÖKALP,SAYIN CANPOLAT VE BENİMDE ONLARINDA HOCASI OLAN ÖĞRETMENİM SAYIN
    HASAN YAZAR BEYDEN İSTİRHAM EDİYORUM .BENŞU ANDA MHP LİDEGİLİM Kİ TARAF DESENİZ,TÜRKİYE,TÜRK,ATATÜRK GİBİ KELİMELERİİÇTEN TELAFFUZ EDEN KİM OLURSA ONUN YANINDAYIM.SAYIN HASAN HOCAM BUNUNU İYİANALİZ EDERSE KAMANIN GELECEGİNE SAHİPÇIKAR .BEN EMİNİM HOCA SENDEN ,CHP EGER KAZANACAK DURUMDA OLSAYDI BUNU SİZE YAZMAKTAN HİCAP DUYARDIM.AMA HEDEFE GÖRE HAREKETTE ŞARTTIR.KAMANLILAAR SİZDE UYANIN SEÇİM BİN OYLA DEĞİLBİR OYLA KAZANILIYOR …
    REHAVETE KAPILMAYIN LÜTFEN.

  10. sayın erhan talu kamanımıza büyük hizmetler yaptınızı biyoruz bu hizmetlerin ileriye dönük büyük hizmetler getireceyine inanıyorum kamanın geleceyi seninle parlaktır cenabi allah seninle olsun yolun açık ömrün uzun olsun sayın başkanım


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

