Gönderen: editor | 23 Aralık, 2008

Mustafa Karahan İnternet Sitesi Kurdurdu!

29 Mart Yerel seçimleri yaklaştıkça adaylar arasındaki rekabette gittikçemustafakarahankonu artmaya başladı. Yıllardır her seçimde aday olacağı söylenen ama aday olmayan 29 Mart Yerel seçimlerinde ise aday olacağını açıklayan Mustafa Karahan o kadar iddialı ki, propogandasını profesyonelce ve daha etkili bir biçimde yapmak için www.mustafakarahan.net adında bir internet sitesi kurdurdu. Mustafa Karahan bürokrat olduğu dönemde Akpınarlılara yaptığı büyük hizmetlerle tanınıyor. Bizde Mustafa Karahan’ a siyasi yarışında başarılar diliyoruz…

Responses

  1. Akpınar Belediye Başkan adaylığı kararının kendisi ve İlçesi için hayırlı olmasını diliyorum. Yeni kurmuş olduğu internet sitesinin iletişim linkinin seçmenleriyle daha yakın ve sıcak diyalog kurması için çalışır hale getirmesi gerektiğini hatırlatmak istiyorum. Seçimde başarılar dilerim.

  2. Her ne kadar soyadımız aynı olsa da ben Artvinliyim. Akpınar’ dan bir kaç kez geçtim. Kayseri yolu üzerinde bir ilçe olmasına rağmen gelişmemişliği dikkatimi çekmişti. Seçildiği takdirde İlçenin çehresini değiştirmesini temenni eder, başarılar dilerim.

  3. fedakar olmak,özverili olmak her yiğidin işi değildir.sayın karahan bu memleketin bir çocuğu olarak,40 yıllık dünya görüşünü bir yana koyarken,
    şahsen muhtaç olduğu bir dünya nimeti yoktur. makam a ihtiyaç duysa şu
    andaki makamı belediye başkanlığından çok daha iyidir.
    makam arabasından iyi arabasıda var ,malı mülküde var .niye gelipte kendini sokuyor denebilir değilmi..? insanın ruhunda insana hizmet sevdası olursa ,
    o sevdanı onu durdurmazki.., onun çocukluğundan beri hayatını bilen,herşeyini
    bilen biriyim. inanın insan ayırt etmeden makamına varan ondan talepte bulunan hemen herkese hizmeti olmuştur.onun için rozetler geçicidir,hizmetler
    kalıcıdır. zaten babasıda öyleydi,babasından da vasiyetlidir. AKPINAR ONUN İÇİN YETİM BİR ÇOCUK GİBİ HİZMETE SUSAMIŞ ATAYURDUDUR. işte iktidar partisinin nimetlerini akpınara getirmek için 40 yıllık dünya görüşünden fedakarlık etmiştir. o bir hizmet aşığıdır bunuda başaracaktır.ALLAH YOLUNU AÇIK GÖNLÜNÜ SERİN ETSİN.

  4. Akpınar Belediye Başkan adaylığı kendisi ve İlçesi için hayırlı olmasını diliyorum. Seçimde başarılar dilerim.

    ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN

  5. Sayin KARAHAN bizler biliyoruz ki yillardir depoladiginiz gerek siyasi gerekse idari bilgilerinizi AKPINAR ve AKPINARLILARin gelecegini daha guzel bir konuma getirebilmek icin caba sarf edeceksiniz.Sizin sahsiniza soylenecek en guzel sozleri zaten sayinTURGUT AKPINAR o guzel sozleriyle ifade etmistir.Sahsim adina sizin gibi degerli bir insanin AKPINAR BELEDIYE BASKANLIGINA aday olmasini sevicle karsiliyorum. Bu mucaledenizde uzerimize dusen her vazifeyi seve seve kabullenecegimizi bilgilerinize sunar AKPINAR BELEDIYE BASKAN ADAYLIGINIZIN oncelikle sahsiniza ondan sonra AKPINAR ve AKPINAR HALKINA hayirli ugurlu olmasini dilerim.ALLAH yolunu acik etsin.BAHREINden kucak dolusu selamlar. DAHA GUZEL BIR AKPINAR ICIN DURMAK YOK YOLA DEVAM.

  6. mustafa abi ben ali dayının kızı fadime demirkaya allah hayırlı uğurlu eylesin hayırlara vesile olsun.. madii olarak yanında bulunamaıyoruz ama manevi olarak her zaman yanındayız… sagı ve selamlar.. ellerinden öpüyorumm!!!…

  7. Yıllarca merkezi hükümetlerin mahalli idarelere dağıttığı hizmetlerden hak ettiği payını alamamış ,gerek ekonomok,gerek sosyal yatırımlardan mahrum bırakılmış ( 22 ) yıllık ilçe tarihinde sürekli göç veren Akpınar ilçesine hizmet etmek gayesiyle aday olan başta Belediye başkan adayları ile mahalle muhtar adaylarına 29 MART yerel seçim yarışında başarılar dilerken,Özellikle belediye başkan adaylarının kazanmaları halinde gerçekleştirecekleri projelerini kaynakları ile birlikte Akpınar halkına anlatmalarını bekliyorum.Bu projeler ilçeye dönüş göçünü başlatacak projeler olacak yoksa ilçeden göçü hızlandıracak projeler mi ? olacak bekliyoruz.

  8. sevgili ersoy dayızadem ; yazdığın konu önemlidir. tabiki insanlar ,evinden dışarıya adım atarken bir hedefi olmalıdır,
    ancak öyle bir zamanda,zemindeyizkii, aldığımız bir tarlanın toprağını önce tahlil edip ,o toprağın ihtiyacını belirledikten sonra o araziye hangi tür bitkiyi ekerse bitirebiliriz hesabının da yapılması teknolojik bir şartı kesbeder.
    biliyorsunuz ki 6-7- soyisme dağılmış ama aslen aynı ailenin çocuklarıyız.
    hepimiz ortak dertlere ,ortak sevinçlere sahip iz.SAYIN KARAHAN İLE zaman zaman konuşuyoruz.NE YAPILIR DA AKPINARA FAYDALI OLUNUR diye.
    bana anlattığı kadarıyla akpınarın geleceğini ilgilendiren sürpriz proğramı ve plan ları var. seçimin sıcak atmosferi ile meydan konuşmalarında bunları beyan edeceğini biliyorum .ancak şimdiye kadar tarlaya sahip olanlar halende tapusunu bile almak isteyenlerin her imkan ellerinde iken vede resmen görevli iken ,maalesef tarla toprğıda tahlil edilmedi,bitkide tesbit edilmedi ,isthdam da araştırılmadı, adeta giren bidaha,bidaha diye akpınarın yıllarını gasbetmeye ,heder etmeye devam ederken halkımızda ne oluyor ben sana bir yetki verdinm uyumu dedim…? demeyince halisane niyetle gelen insanlarımızda bunun hesabını vermek zorunda kalıyor. halbuki aslolan şey işbaşındakilerin hesaba çekilmesidir. ama inanıyoruzki inşallah akpınarı talihinde bir milat olacak olan 29 mart KAN PARÇAMIZ VE İCRAATI ,NİYETİ,GEÇMİŞİNDEN BİLİNEN KARAHAN KARDEŞİMİZ BU TALİHSİZLİĞİ YENECEK PROĞRAMLA YÜKLÜ BİR BEYİN LE GELECEK VE AKPINARIMIZIN DA YÜZÜ GÜLECEKTİR. BİZLERİDE MAHÇUP ETMEYECEKTİR .selamlar olsun sana,çoluk çocuğa da selamlarolsun

  9. mükemmel bir Akpınar için mükemmel bir başkan:MUSTAFA KARAHAN.Deneyimi,birikimi,idari ve siyasi bilgileri,ilerigörüşlü ve saygıdeğer kişiliğiyle gerçekten Akpınar için büyük bir dönüşümün öncüsü olmaya layık tek isim…..yolunuz açık,mücadeleniz hayırlı ve uğurlu olsun

  10. hayırlı günler Mustafa Dayı ben Dursun İlhanın kızı Behiye Başkan adaylığınızın hayırlara vesile olmasını diler Başkan Adaylığınızın önce kendinize daha sonra AKPINAR halkına hayırlı uğurlu olur inşallah…SİZİN YAPTIĞINIZ İYİLİKLER UNUTULMAZ!!!BAŞARILAR

  11. Sayğı değer hocam adaylığınızı duydum çok sevindim sizi gerçek seven dostlarından erdoğan (Sakallı) inanıyorumki hemşehrilerinize çok büyük hizmetler verecekziniz.

  12. DÜRÜSTÜLÜGÜNE ,ÇALIŞKANLIGINA İNANDIĞIM MUSTAFA KARAHAN BEYİ TEBRİK EDER ,BAŞARILAR DİLERİM.

  13. BENCE DE İYİ BİR BAŞKAN

  14. yayımlanmıyacağını biliyorum yinede şansımı deniyeceğim.gerçek ülküçüler akpartiden aday olmaz.

  15. Sn, Mustafa Karahan’a Allah sağlık verdiği sürece Akpınarımızda birçok şeylerin değişeceğine, gelişeceğine, samimi ve dürüst belediyecilik alanında
    gerçekten özverili, yürekten çalışacağına gerçekten inanıyorum.
    Tüm Akpınarlılara saygı ve selamlarımı sunuyorum.
    Yolun açık olsun Mustafa abi

  16. YENİ BAŞKANIMIZA GÖREVİNDE BAŞARILAR DİLERİM

  17. Gerçek ülkücü kendi çıkarını değil memleketin çıkarını düşünüyorsa her partiden aday olur, neyin gerçek olduğunu artık Akpınarlı iyy gördü. bir takım manevralarla hangi görüşten olursa olsun CHP nin etrafında olursa onlar gerçek ülkücü, baştaacıymış gibi gösteriliyor, ayrıca CHP ye başkan Şükrü TURGUT a omuz verenler sahnede rol alacakları zaman onları bi şekilde ekarte ederek alternatifsiz olunuyor. Korkarım bundan sonra önümüzde ki dönemlerde CHP aday bulamayacak gibi gözüküyor. Bunun sancıları şimdiden yaşanmaya başlamış bile. Şükrü TURGUT DYP İlçe Başkanı değilmiydi?

  18. şu kurukuruya ,fikir sahibi gorünen ,her konuda laf üreten, her lafı hesapsız ölçüsüz, kişilere sormak istiyorum…!
    1-sana aday ol bu devre diyenler neden seni aniden ekartearte ettiler…?
    2- çok biliyorsunda niye ekarte edildiığini bile anlayamadın…?
    3- üç kuruş sahibi olun cada, çok bilmek sanıyorsan eger,sahip olduğu
    .paraya aklı yetmeyen çoğunun parası var. ama aday olamıyor. adaylık yürek ister sanabizzat dedim ,ayrıca haberde yolladım bu kafayla 150 oyu gecemezsin diye.
    sana bişey daha demiştim hatırlıyormusun.
    “” bana gel seni MHP den aday yapalım “” dediğinde . benim vesayete ihtiyacım yok,(seni vesayet altında tutanlara deki ,ben ilgenel mclisini adayıyım de bakalım ,
    nasıl tepki göreceksin dedim değilmi…..?) bunu diyemedin adaysın dedier baş üstüne dedin çekil dediler baş üstüne dedin buna vesayet altında olmak derlerki bu kafaya akpınar kolay kolay oy vemez. sen birde öyle havalara girdinki TÜRKEŞiçinİNGİLİZ AJANI DİYECEKADAR çizmeyi aştın sana gel aday ol benim karşımda mikrofonuma dayanacan mı sen ancak 150 oy alırsın dedim.
    şimdi diyorsunki GERÇEK ÜLKÜCÜLER AKP DEN ADAY OLMAZ DİYE SAYIN KARAHANA AKLINCA LAF ÇARPTIRIYOSUN..yani herkes konuşuyo bide ben konuşayım derdindesin.
    hem gerçek ülkücülükten bahsediyorsun HEMDE TÜRKEŞE HAKARET EDİYORSUN. yani buna samimiyet deniyorsa bilmiyorum. sanki karahan MHP DEN ADAY OLSA SEN VE SENİN GİBİ DOLMA FİKİRLE,TALİMATLA HAREKET EDENLER ,PEŞİN OLARAK TÜRKEŞ DÜŞMANI OLANLAR VE BAŞTA SEN ,,KARAHANA OYMU VERECEKTİN SANKİ..!.
    müfettişlerin buna izinmi verirdi …?
    4- ayrıça gerçek ülkücüler akp den aday olmaz diyorsun da GERÇEK SOLCULAR DYP DE YÖNETİCİ OLURMU.
    TABİİ SİZ MÜSTESNASINIZ DEĞİLMİ..?
    5 – GERÇEK SOLCULAR PKK NIN HADEP PARTİSİYLE ORTAK OLUP MECLİSEMİ SOKAR. ..? HANİ TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE DİYODUNUZ YA milleti kandiriyodunuz değilmi…?
    6_ sen bizzat türkeş ingiliz ajanı dedin değilmi…?( yazını kaydettin bu suçtur) sanki mübarek belediye adayı değilde , başbakan adayı …! havaya bak ya.
    mademki dedin ben sana soruyorum şimdi ..TÜRKEŞ MADEM AJANDIDA SENİN O SOLC U SANDIĞIN ADAMLAR SEÇİMİ KAZANMAK İÇİN, RAHMETLİ TÜRKEŞİN ELİNİ NİYE ÖPTÜLER ….? DÜRÜST SOLCU SEÇİM İÇİN İNGİLİZ AJANININ ELİNİ ÖPERMİ HİÇ…?
    7 – herkes laf konuşabilir ama tadını çıkarmak başka şeydir. bide konuşacagını değil duyacağinı düşünmeli. o seçim AALIINAACAAK….! kaldıki alınmasa ne olurki ….? şunu hiç unutma MUSTAFA KARAHAN YİNE KARAHAN DIR.. sen yine böyle kalacaksın … kırdıgın hatırda ,potlarda ,yanına kalacak demek senin eline mühür geçse adam asarsın adam…!
    daha dün ben tüm siyasi hareketimi ve sülalemi solculuğuna bakmadan 98 de şükrüye topluca destek verirken gerçek ülkücü solu desteklermi demiyordunuz…değilmi…?( bu nedir size gelek yiyek içek) ozaman abi oluyorduk ama şimdi kendi adamım var deyin ceee ..beni akpınar nüfusundan bile çıkarmak için 3 defa şikayae edildim .. yani benim akpınarda oyum silinse ne olurki . benden giden her oyu on katlarım allahın izniyle ..! ben 20 yıldır kırşehirde oturuyorum evimin ihtiyacını hep akpınar marketinden alırım.. ayrı solcu filan ayırdetmedn 100 lerce insana deteğimiz oldu .. MESELE AKPINAR MESELE EGER SEN YOOK PARTİ DİYORSAN .. sen partine bizde akpınara sahip çıkmaya devam edeceğiz .. iki gözüm. ha..bak cancağızım bizim ozamanda şimdide siyasi hayatımız boyunca sıyaseti ön plana almadık .bu bir genel seçim değilki. AKPINAR BİZİM İÇİN HER PATİDEN ÖNEMLİDİR… mustafa gardaşıma gelinceeeeee onun ülkücülüğünün zekatı bille vatan sevdasıdır . bilmyene 40 yıl yeter.
    8- ) ha yabenim sözüm karahana sana ne oluyor, diyeceksen eger.
    karahan benim soyum dur ve öz kardeşim gibidir karahan aday olmasaydı BEN AKP ye orda kök söktürecektim biliyor musun . ama bırak AKP yi komonist partidende koysa onun yanında olacagımı aylar önce dedim degillmi..?
    ama sen öyle güzel bir dile sahipsinki …! daha benim msn ye girer girmez
    abi sende kurtun ağzına ampul bağlayanlardanmısın dedin çıktın ya.
    siyaset diplomasi dilidir 40 ölçülür bir söylenir. bu diliile akpınarda gemi yüzdururüm, dyorsan buyur buyur gecikme bekliyoruz.
    MUSTAFA BEY VE BEN OYLE YERDEN GELİYORUZKİ SİZİN HAYALİNİZ YETMEZ BE..ÜLKÜCÜLÜĞE GELİNCEEE … BİZ İKİMİZDE KIZIL ÇİNDE DE SITALİNİN YANIDADA ÜLKÜCÜLÜK YAPACAK BİLGİDEYİZ VE YÜREKTEYİZ . bikere bizim ülkücülüğümüzü yargılayacağına ,bir belediye adaylığından bile nasıl ekarte edildiğini incele, olurmu ..? buda yetmiyorsa meydanlar herşeye açıktır buyur akpınarda dinlesin bunları…!

  19. SN. Mustafa KARAHAN, Akpınarın ihtiyacı olduğu bir anda her şeyden vazgeçerek hizmet için kolları sıvadı, kendisine teşekkür ederiz, AKPINAR hangi partiden daha kolay hizmet edilirse ondan aday oldu, kendisini tebrik ediyorum, ALLAH Yardımcın olsun Mustafa Ağbi,
    saygılar

  20. Ben İstanbul Fatih li olarak Mustafa Abi mizi Fatih in belediye başkanı olarak görmek isterdim. Ama kısmet değilmiş. Değerli büyüğümün Akpınar ı Kırşehir in incisi yapacağına gönülden inanıyorum ve başarılarının devamını diliyorum

  21. 2000 yılndan beri canım memleketimi yilda bir iki hafta görme fırsatı bulabiliyorum.Her yaz bende akpınar belki biraz degismistir hayali ve beklentisi oluyor ama malesef bunu söylemek kolay olmasa da hersey olduğu gibi…en temel sorunları bile çözülmemis bir akpınar var ortada.
    Umarım akpınarımın kadirşinas insanı şu seçimleri gerçekten kendi lehlerine çevirebilecek bir seçim yaparlar.Ben bütün kalbimle inanıyorum ki akpınarın hasretle beklediği ve gercekten hakettigi bu hizmetleri ancak gönlü gercekten memleket sevgisiyle dopdolu,samimi,çalışkan dürüst MUSTAFA KARAHAN yapabilir.Umarım yillardır karsılarına çıkmamış bu fırsatı secimlerde akpınarlılar cok guzel degerlendirirler.Artık Akpınar hakettiği bütün güzelliklere kavuşsun……

  22. akpınar belediye başkan adaylığınız tum akpınar lılar için haylı olmasını dilerim yolunuz açıkolsun

  23. İSTANBUL ESENLERDEN BEN RABİA ŞEYMA AKYOL :ŞİMDİDEN AKPINAR BELEDİYE BAŞKANLIĞINIZ HAYIRLI OLSUN DİYOR VE AKPINARI KIRŞEHİRE YAKIŞIR BİR İLÇE YAPMANIZ İÇİN SİZE VE EKİBİNİZE ŞİMDİDEN BAŞARILAR DİLİYORUM MEMLEKETİM KIRŞEHİRİ VE SİZLERİ ÇOOOOK SEVİYORUM:SAYGILAR.

  24. Akpınar Belediye Başkan adaylığı kendisi ve İlçesi için hayırlı olmasını diliyorum. Seçimde başarılar dilerim.

    ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN

  25. Ak bir geçmişe sahip olan Mustafa BEY in bu kararının doğruluğunu ,yapacağı hizmetler ve dürüstlüğü ile göstereceği kanaatindeyim ….. allah yar ve yardımcısı olsun …..saygılar Şuayip ÖĞDÜR

  26. MUSTAFA ABİ BAŞKANLIĞINIZIN AÇIKLANDIĞI ŞU DAKİKALARDA SENI TEBERİK ETMEK İSTEDİM ALLAH HAYIRLARA VESİLE ETSİN BAŞAKANLIĞIN HERKES İÇİN HAYIRLI OLSUN… SAYGILAR,SELAMLAR…….

  27. Tebrik eder,başarılar dilerim.

  28. Bu seçimde ailecek kalbimizin verdiği oy sahibi kazandı.başarının coşkusuna yine uzaktan,samimi olarak katılıyoruz.Allah hayırlı etsin.senin ve memleketimiz için daha nice hayırlı günlere vesile olsun…anem,babam ve kendim adına kırşehir akpınara selamlarımı gönderiyorum. sağlık,hayır ve mutluk dolu nice güzel günlere beraber erişebilmek duasıyla…kendim ve ailem adına hayırlı günler diliyorum…tebrik eder başarılar dilerim ben de…

  29. “Neler yapmadık ki bu vatan için! Kimimiz öldük, kimimiz nutuk söyledik.”

  30. SAYIN YENİ BELEDİYE BAŞKANIMIZ MUSTAFA KARAHAN’A BAŞARILAR DİLERKEN İLÇEMİZİ DİĞER BELEDİYE BAŞKANLARI GİBİ İLÇEMİZİ GERİYE DEĞİL İLERİYE GÖTÜRMESİNİ,BEN DİĞER İLLLERDE Kİ GÖRMÜŞ OLDUĞUM GÜZELLİKLERİNDE NEDEN BİZİMDE İLÇEMİZDE OLMASIN,İLÇEMİZE GELDİĞİM ZAMAN KENDİMİ SANKİ DOĞUDA EN ÜÇRA YERE GİTMİŞ GİBİ HİSSEDİYORUM İNŞALLAH SAYIN MUSTAFA KARAHAN ABİĞ’NİN İLÇEMİZ İÇİN EN GÜZEL ŞEYLERİ YAPACAĞINA İNANIYORUM BAŞARILAR….!, NEDEN BİZİMDE İLÇEMİZ BİR KAMAN KADAR GÜZEL OLMASIN, LÜTFEN DİĞER BELEDİYE BAŞKANLARI GİBİ OLMA


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

