Gönderen: editor | 2 Ocak, 2009

Seçilecek Başkan’dan ne istiyorsunuz?

akpinar Saygıdeğer Akpınar’ lılar; 29 Mart 2009 tarihinde yapılacak yerel seçimlerde yeni belediye başkanı göreve gelecek! Bizde sizlere yeni gelecek yönetimin Akpınar için hangi icraatları yapması gerektiğini soruyoruz. Sizce Akpınar’ ın ihtiyacı olan öncelikli icraatlar nelerdir? Kafanızda Akpınar ile alakalı bir proje var mı? Hangi önemli yatırım yapılırsa Akpınar daha çok gelişir? Giderilmesi gereken sorunlar nelerdir? Dışarıda yaşayan bir Akpınar’ lı olarak, ilçemizde nelerin eksikliğini hissediyorsunuz? Bu sorulara aşağıdaki “yorum ekle veya add comments” butonunu tıklayarak veya akpinarilcesi@mynet.com adresine mail göndererek cevap veriniz bu sayfada yayınlayalım. Ayrıca verdiğiniz cevaplar tüm belediye başkan adaylarına iletilecektir…

Responses

  1. AKPINARLI HEMŞERİLERİM HER DÖNEM DERTLENİR , YA ŞU MEMLEKETE HİZMET EDECEK BİRİ LAZIM DİYE. HİZMETE YÜREKTEN İNANMIŞ BİRİ ÇIKINCADA ,
    NAZLANMALAR,BAHANELER,PARTİCİLİK,FAMİLYECİLİK BİRBİRİNE KARIŞIR.
    AL ŞİMDİ BİR ARKADAŞIMIZ YÜREKTEN HİZMET İÇİN KENDİNİ FEDA ETTİ VE AKPINARDAN ADAYLIK KOYDU ONUN HAKKI ASLINDA MİLLET VEKİLLİĞİYDİ AMA GELDİ AKPINARA HİZMET EDECEĞİM DİYE ADAY OLDU.

    ŞİMDİ HER DÖNEM DERTLENEN AKPINARLI HEMŞERİLERİMİZİ GÖRECEĞİZ.
    MUSTAFA KARAHANI SEÇERLERSE HİZMET İSTEMEYEDE HAKKI VAR.
    SEÇMEZLERDE GENE BİR OY İÇİN TÜRLÜ BAHANELER ARARLARSA ARTIK
    AKPINARLI HEMŞERİLERİMİN DERTLENME HAKKI YOK.

  2. MERHABA BEN 1975 DOGUMLUYUM. BEN ORTAOKULDA OKURKEN DONEMIN BELEDIYE BASKANI SAYIN ISA TEKINARSLAN’IN GOSTERDIGI GAYRETLE AKPINARIMIZ ILCE OLMUSTUR.VE BELEDIYENIN ONUNDEN GECEN DERE YATAGI YINE ISA BASKANIN CALISMALARI SONUCU KAPATILMISTIR. DUGUN SALONU DIYE YAPTIRDIGI BINA O ZAMANLAR HUKUMET KONAGINA DONUSTURULMUS SIMDI ISE ADLIYE VE EMNIYET BINASI OLARAK HIZMET SUNMAKTADIR. ONUN DONEMINDEN BU YANA 4 DONEM DAHA SECIM YAPILMIS VE GOREVE GELEN BELEDIYE BASKANLARI NE YAZIKKI BENIM GORUSUME GORE AKPINAR’IMIZA GEREKLI CALISMALARI VE IHTIYAC DUYULAN HIZMETI SUNAMAMISLARDIR. ZIRA AKPINAR’IMIZ ILCE OLMASINA RAGMEN NE KULTUREL FAALIYETLERIN YAPILACAGI BIR KULTUR BINASI NE ILCE GENCLERININ EN MUTLU GUNLERINDE HIZMET SUNACAGI DUGUN SALONU NE DOGRU DURUST KANALIZASYON VE ALT YAPI CALISMASI NE AKPINAR’IN GORUNUSUNU DEGISTIRECEK KALDIRIM,YOL ve PARK CALISMALARI YAPILMAMISTIR. BUYUK BIR UZUNTUYLE SOYLEYEYIMKI ASKERLIK SUBESI BINASI ve MESLEK YUKSEK OKULU OLMAYAN TEK ILCEDE HERHALDE AKPINARDIR. BENIM TEK DILEGIM BENIM GOREBILDIGIM VE SAYMAKLA BITIREMEDIGIM BU EKSIKLERI GOREN VE BU EKSIKLIKLERI GIDEREREK AKPINAR VE AKPINAR’LIYA GEREKEN ONEM VE DEGERI VEREN KALBINDE GERCEKTEN MEMLEKET VE HIZMET ASKI BULUNAN BIR INSANIN BELEDIYE BASKANI OLMASIDIR. BEN INANIYORUMKI BU KEZ AKPINAR HALKI YANLIS YAPMAYACAK HERSEYI BIR KENARA BIRAKIP GERCEKTEN AKPINAR’IMIZA HIZMET EDECEK KISIYI BASKAN OLARAK SECECEKTIR.

  3. BEN BİR AKPINARLI OLARAK GELMİŞ YADA GELECEK BAŞKANLARIMIZIN HEPSİNE CANİ GÖNÜLDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM FAKAT ŞU ANA KADAR HERHANĞİ BİR İŞSAHASININ OLMAMASI BİZLERİ ÇOK ÜZÜYOR YENİ YETİŞEN GENÇ DELİKANLI ARKADAŞLARIMIZIN DEMİRDE DEGİLDE DAHA YETENEKLİ MESLEKİ ALANLARDA MEVKİLERDE GÖRMEK BİZLERİNDE HAKKI ŞAHSEN BEN AKPINARDA BİR SANAYİNİN BİR ÜNÜVERSİTENİN BİR FABRİKANIN VSOLMASINI ÇOK İSTİYORUM BIRAZDA BIZ AKPINARLILAR OLARAK MİLLET VEKİLLERİNİ YANLIŞ SEÇİYORUZKENDİ İÇİMİZDEN AKPINAR İÇİN ÇABALIYACAK BİRİNİ SEÇEMEDİMİZDEN HEP AYNI YERİMİZDESAYIYORUZ SEÇİLECEK OLAN BELEDİYE BAŞKANIMIZA HAYIRLI UGURLU OLSUN DİYORUM ELLERİNİ AKPINARIN GENÇLERİ İÇİN VİCDANINA KOYMASINI İSTİYORUM BU SİTEYİ AÇMAKTA EMEGİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUM HEPİNİZİ ALLAHA EMANET EDİYORUM HOŞÇAKALIN

  4. SIZE HOCAM DIYE HITAP EDIYORUM VE EMIN OLUN DOGRU OLDUGUNUZ ANLARDADA DIZINIZIN DIBINDEN AYRILMAM ATATURKUN DEDIGI GIBI KAFA EZMEDEN KACINMAM BU SOZLERIMDEN ANLASILDIGI UZERE HER NE SARTLA OLURSA OLSUN BANA ULASMANIZI VE BIR ACI KAHVE IKRAM ETMEK ISTERIM SIZE M.T.Yücesan


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

