Gönderen: editor | 6 Mart, 2009

Akpınar İlköğretim Okulunda Okuma Bayramı Düzenlendi!

İlçemiz Akpınar Merkez İlköğretim Müdürlüğüokul2 tarafından 03/03/2009 Salı günü okuma bayramı şenliği düzenlendi. Şenliğe Milli Eğitim Müdürümüz sayın Selim KAYA,Akpınar İlköğretim Müdür Vekili sayın Mustafa Kemal KERİMOĞLU öğretmenlerimiz ve davetliler katıldılar. Şenlik saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayıp Şiirler, skeçler, koro ve defile ile devam eden güzel program sonunda yapılan ikramla son buldu. “Akpınar Okuyor” kampanyası ile alakalı olarak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzün hazırlamış olduğu bilgilendirme slaytına burayı tıklayarak erişebilirsiniz…

Haberin Kaynağı : http://akpinarilcesi.tr.gg/G-Ue-NCEL-HABERLER.htm

Responses

  1. Kültür ve Turizm Bakanlığı Akpınar İlçe Halk Kütüphanesi Yetkilisi olarak İlçemizde 1989 Yılından 1997 yılına kadar geçici personel ve 1997 den 2009 yılına kadar 1993 eylül ayından 2009 kadar kütüphanecilik ve okuma sevgisi hoşgörüsü adına sığınırak 31 Mart 2009 Salı günü saat 14:00 den Başlayıp 3 Nisan 2009 kadar süre içerisin “Bilginin Yazgısı: Sanal Dünyaya Yolculuk”, “Türkiye Okuyor Akpınar Okumaya Devam ediyor”Kampanyası ana teması yanında kütüphane-çevre,kütüphane-okuma sevgisi,kütüphane-Kitap,Kütüphane kurum ve çevre ilişkileri “(Örnek Akpınarilköğretşm okulunda Okuma Bayramı düzenleniyor wepsayfsaını ziyaret etmesem 2350 nüfüslu ilçede haberim olmuyor bu nasıl ileştişim 21 yüzyılda sizin yorumlarınıza bırakıyorum)
    45.Kütüphane Haftası 29 mart seçimleri haftası na tek gelmesi güzel bir yerde de ilçemizde Kütüphane binası sorunu ve personel sorunu gündeme gelir diye düşünüyorum İlçemizde en önemli sorum çok amaçlı bir salon .45 Kütüphane Haftası Proğramına Eski Genel Müdürümüz Sayın Kazım CEYLAN’ı davet ettip bir süpriz daha siz değerli okuyucularımıza ve sevgili öğrencilere ” Bir Yürek İnsan ” Şiir Kitap Yazarı Sayın Gazel Ana Zübeyde GÖKBULUT SUNGUROĞLU siz değerli Akpınar Halkı için siz herşeyin en güzeline Layıksızınız Yazarımız 31 Mart 2009 Salı günü Şiir dinletisi ve Kütüphane ve Kitap okuma alışkanlığı hakkında da düşüncelerini anlatacak 3 Nisan 2009 Cuma günü ise Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu Salonunda Bir kitap satış Standı kurucağız ve Aynı gün şiir dinletisi ve Kütüphanecilik ve kitap sevgis hakkında konuşmasının ardından Kitaplarını Satın alınan Okuyucularımızın Kitaplarını İmzalayacak.
    Yazarımız Gazel Ana Özellikle Genç Kızlarımızı kız öğrencilerimizi çağrı yapıyor çünkü Ana Çocuğa yön veren kadınlarımız ve genç Kız larımız Okuması Kurtulması Neden Hakim Savcı Doktor öğretmen Bilinç bir anne olmasın biz anadoluyuz anadalu kadını çile çile gün yüzü görsünler diye seslenmek istiyor .

    Proğram 31 Mart Salı günü okul korusu Haftanın Temasına uygun bir çekilde devam edecek katılımalarınızı beklerim 2009 Yılı belki benim içinde ilçemden “Akpınar” son proğramım olacak hatalarımla sevaplarımla son proğramramım olacal Düşünce İnşallah Hayırlısı ile Ankara Adnan ÖTÜKEN YAZMA ESERLER VE DERLEME İL HALK KÜTÜPHANESİ .Ankaradan İlçe Halk kütüphanesine ve Kitap kurdu olan gençlerimize Akpınar için her sahada aktif olarak görev yapmayı düşünüyorum bu topraklar bizim çünkü İlçemiz için olumlu tepkiler gördüğümüz her proje karşısında desdekleyici olarak Murat ÖZCAN Kardeşim Mehmet ÖZCAN Olarak Varız ve var olmaya devam edeceğim gerekir se Görevimden İstafa edersem Aklım Türkiye de ve Kırşehir AKPINAR da Olacaktır. Zamanızı ayırdığız için Teşekürler Her Gönlünüzce OLSUN. 45.kütüphane Haftasını desdeklerinizi Fatih Sultan Mehmet ilköğretim Soluna Katılmanız bekliyorum 365 gün sedece 1 gününüzün 1 saatini Lütfen Çocuklarınız Geleceği için.

  2. Kütüphaneler Haftası dolayısıyla geldiğim AKPINAR İLÇESİ’nde az da olsa bir grup öğrenciye seslenme şansı buldum. Bunun gerçekleşmesini sağlayan Murat Öczan Bey’e ve bu çalışmalarda desteğini esirgemeyen Sn. İlçe kaymakamına, İlçe milli eğitim müdürüne , Akrınar Lisesi müdürüne ve Fatih Sultan Mehmet İlk Öğretim Okulu Müdürüne, ve güler yüzlü, misafirperver Akpınar halkına sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum.

  3. OKULUN RESMİ ÇOK ESKİ

  4. akpınar i.ö.o nun resimleri

  5. okul resmi


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

