Gönderen: editor | 8 Ekim, 2009

Nuriye Akpınar’ ı Ebedi Âlem’ e Uğurladık!

diniresimMerhum İsmet Akpınar’ ın eşi, Turgut, Mehmet, Yusuf, Ramazan Akpınar ve Şerife Korkmaz’ ın anneleri, Mahinur kızı Nuriye Akpınar 6 Ekim saat 23.10′ da dünya hayatına gözlerini yumdu.

Merhume’ nin cenazesi 7 Ekim Çarşamba günü, öğle namazına müteakip olarak kıldırılan cenaze namazından sonra Akpınar Mezarlığına defnedildi … Merhumeye Yüce ALLAH (C.C.)’ dan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyoruz …

Mekanı cennet olsun, kabri nûr’ la dolsun inşallah ! (Ruhuna El Fâtiha !


Yanıt

  1. Nariye Bacima Allahdan rahmet dilerim Akpnar Ailesinin basi sagolsun Bende cok hakki vardi cok severdi Her izine geldigimde yanina varirdim balkonda otururduk ama artik yok amcamdan sonra oda gitti malesef ama hepimizin sonu bu olacak allah tekrar rahmet eylesin amca ogulllarimin basi sagolsun selamlar Bayram Akpinar

  2. NURİYE AKPINAR ANISINA

    Anam 3 gün önceydi ayrıldım senden,
    Bağrına bastırıp, öptün yüzümden
    Madem gidecektin, niye gizledin benden.
    Biz razıyız ALLAH’ da razı olsun senden

    Anamdın arkandan ağlayıp baktım,
    Beynim yandı ağıtlar yaktım
    Umudum yoktu, boynumu büktüm,
    Yattığın yer nur olsun anam

    Beş çocuk büyüttün, topluma verdin,
    Hepsini bu bayram başına derdin,
    Hepimize tek tek nasihat verdin,
    Birimiz ayrılsa ardından sordun
    Yattığın yer nur olsun anam.

    Turgutum hergün ansam yeridir,
    Ardından ağlayıp yansam yeridir.
    Çok gecikmeden sana dönsem yeridir.
    Yattıgın yer nur olsun anam.

    Oğlu Turgut Akpınar 18.10.2009

  3. Turgut abi babamlardan duydum başın sağolsun. Ben zekeriyanın oğluyum. Sanada geçmiş olsun cep telefonunu bulursam telden de ararım. SAğlıklı en mutlu günlere……


Yorum bırakın

Kategoriler